اقتصاد ایران

بررسی مسائل اقتصادی روز

اقتصاد ایران

بررسی مسائل اقتصادی روز

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۱۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

۲۷
شهریور

امروزه دنیای تبلیغات تغییر کرده است و اگر چه تبلیغات آنلاین سهم زیادی دارد، شرکت‌ها و برندها نباید از تاثیرات تبلیغات محتوا محور غافل شوند.

  • فرشاد طیبی
۲۵
شهریور

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) شامل فرایندها و فناوری‌هایی است که برای شناسایی مشتریان بالقوه، حفظ مشتریان فعلی و به‌طور کلی بهبود روابط با مشتریان به‌کار می‌رود. نرم‌افزار CRM منبعی غنی از اطلاعات و داده‌های مربوط به بازار کسب‌وکار، مشتریان، عملیات فروش و بازاریابی است. همه‌ی فعالیت‌ها و تعاملات شما، فرصت‌ها و داده‌های مربوط به مشتریان در پایگاه داده‌ی CRM ذخیره می‌شود. اما این داده‌ها تا چه اندازه مفید و ارزشمند هستند و چگونه می‌توان به صورت بهینه از آنها استفاده کرد؟

  • فرشاد طیبی
۲۲
شهریور

بانک آینده آخرین اقدامات صورت گرفته درباره تعیین تکلیف دارایی‌ها و بدهی‌های تعاونی اعتبار افضل توس را اعلام کرد.


بانک آینده

به گزارش خبرگزاری فارس، بانک آینده در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

پیرو واگذاری مدیریت دارایی‌ها و بدهی‌های تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه) به بانک آینده براساس مصوبه شورای پول و اعتبار، مواردی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در اجرای این مسئولیت را به استحضار ذی‌نفعان تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه) به ویژه‌ سپرده‌گذاران آن تعاونی می‌رساند:

یک هفته پس از واگذاری رسمی، بیش از 200 نفر از همکاران بانک آینده در شعب تعاونی در حالِ تصفیه افضل توس در سراسر کشور مستقر شده و پاسخگوی سپرده‌گذاران محترم تعاونی افضل توس برای رفع سایر مشکلات احتمالی آنها بوده‌اند.


بانک آینده

وضعیت کلیه سپرده‌ها و مشخصات سپرده‌گذاران، بررسی و اطلاعات آن با ذکر جزییات روشن شده است. بانک آینده ضمن آماده‌سازی زیرساخت‌های فنی، آمادگی خود را جهت انتقال سپرده‌های مشتریان تعاونی افضل توس (در حال تصفیه) به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است.

بخش عمده‌ای از دارایی‌ها و بدهی‌های تعاونی در حال تصفیه افضل توس (به رغم کوتاهبودن زمان در اختیار) شناسایی و ارزیابی شده و برای استحضار و اخذ دستور به مراجع ذیصلاح ارسال شده است.

بانک آینده آمادگی دارد به محض صدور مجوز مراجع ذی‌صلاح، طی یک برنامه زمان‌بندی تعیین شده، نسبت به انتقال سپرده‌های سپرده‌گذاران تعاونی پیش‌گفته، اقدام کند.

برای استحضار بیشتر سپرده‌گذاران تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه) این اقدام بانک آینده، در اجرای وظیفه پس از واگذاری مسئولیت از سوی نهاد ناظر از یکسو و ایفای مسئولیت اجتماعی بانک از سوی دیگر بوده و در همین راستا، بانک آینده، سپرده‌گذاران تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه) را به صبر و شکیبایی بیشتر تا زمان صدور دستور مقتضی از سوی نهادهای مرتبط دعوت می‌‌کند.

منبع:

خبرگزاری فارس

  • فرشاد طیبی
۲۱
شهریور

سپهری نظام فکری و فلسفی نوین و مشخصی داشت. او به همین دلیل و دلایلی که خواهدآمد در میان شاعران هم دوره خود هویت یافت. سهراب با فلسفه نگاه تازه خود مبلّغ نوعی عرفان مدرن بود که با عرفان مولانایی تفاوت ماهوی بسیاری دارد. عرفان او نوعی و لونی از عرفان چینی، هندی و ژاپنی را در خود می گوارد.

  • فرشاد طیبی
۱۸
شهریور

 باید ببن دو مفهوم ”رشد اقتصادی“ و ”توسعه اقتصادی“ تمایز قایل شد. رشد اقتصادی, مفهومی کمی است در حالیکه توسعه اقتصادی, مفهومی کیفی است. ”رشد اقتصادی“ به تعبیر ساده عبارتست از افزایش تولید (کشور) در یک سال خاص در مقایسه با مقدار آن در سال پایه. در سطح کلان, افزایش تولید ناخالص ملی (GNP) یا تولید ناخالص داخلی (GDP) در سال موردنیاز به نسبت مقدار آن در یک سال پایه, رشد اقتصادی محسوب می شود که باید برای دستیابی به عدد رشد واقعی, تغییر قیمت ها (بخاطر تورم) و استهلاک تجهیزات و کالاهای سرمایه ای را نیز از آن کسر نمود.

  • فرشاد طیبی
۱۵
شهریور
همزمان با دهه ولایت و امامت، مسجد جامع واریش که از سال 1392 برای نوسازی و مقاوم‌سازی تخریب شده بود، مجدداً نوسازی شد و توسط خیر مسجدساز، حاج علی اکبر انصاری، حاج آقای میرشاه ولد، رئیس امور مساجد، خانواده‌های محترم شهدا، اهالی روستای واریش و سایر مسئولان لشگری و کشوری افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.


علی انصاری

  • فرشاد طیبی
۱۴
شهریور

«ایران، مردمانی مهربان با آغوش باز، فرهنگی کهن پررمز و راز» این شعاری بود که بعد از سفر تعدادی از کارشناسان کنوانسیون جهانی راهنمایان جهانگردی به ایران و انتخاب کشورمان به عنوان میزبان این کنوانسیون در سال 2017، انتخاب و اعلام شد.

روزنامه آسمان آبی - مریم آقایی: «ایران، مردمانی مهربان با آغوش باز، فرهنگی کهن پررمز و راز» این شعاری بود که بعد از سفر تعدادی از کارشناسان کنوانسیون جهانی راهنمایان جهانگردی به ایران و انتخاب کشورمان به عنوان میزبان این کنوانسیون در سال 2017، انتخاب و اعلام شد.

بوم گردشگری

  • فرشاد طیبی
۱۳
شهریور


نانو

مدیرکارگروه منابع انسانی ستاد ویژه توسعه فناوری نانوی کشور گفت: ایران پس از 10 سال فعالیت جایگاه خود را از رده 57 جهانی به رده ششم جهانی در حوزه فناوری نانو ارتقا داده است.

  • فرشاد طیبی
۱۱
شهریور


مجموعه ورزشی شهدای ایزدشهر

 ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط‌عمومی بیمه رازی؛ مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای ایزد شهر توسط مدیر عامل بیمه رازی، شهردار شهر ایزدشهر، مسئولان استانی و تعدادی از ورزشکاران ملی پوش حوزه کشتی و وزنه برداری افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه سالن ورزشی ایزدشهر که با حضور بهداد سلیمی، سهراب مرادی، حسن یزدانی و امامعلی حبیبی انجام شد، از حسن یزدانی، ملی‌پوش کشتی ایران نیز تقدیر تقدیر به عمل آمد، وی هفته گذشته توانست برای چندمین بار به مدال طلای جهان دست یابد.

بنای 3800 متری مجموعه ورزشی چندمنظوره روستای امیرآباد ایزدشهر در مساحتی به وسعت 1500 متر مربع به همت بنیاد خیریه تات احداث گردیده است.


  • فرشاد طیبی
۱۱
شهریور

دکتر جمشید اثنی عشری: استان مازندران دارای مردمانی احترام برانگیز است.


دکتر جمشید اثنی عشری


مصاحبه کوتاه اختصاصی ‍‍‍‍پایگاه خبری تحلیلی نور خبر  با دکتر اثنی عشری نماینده بنیاد خیریه تات

نور خبر: ضمن سلام بفرمائید مجموعه ورزشی شهدای ایزدشهر در چه مساحت و با چه میزان هزینه ای ‏ساخته شده است؟
دکتر اثنی عشری: در مساحت کلی 15هزارمتر مربع و با سالن بالغ بر 3800 مترمربع  و دارای یک سالن ‏اصلی است که ورزشهای توپی ( فوتسال، والیبال، بسکتبال ، هندبال و...) و همچنین کشتی و سایر رشته های ‏رزمی  و بدنسازی قابل استفاده است. تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مجموعه با استاندارد های روز دنیا نصب ‏و راه اندازی شده و  بیش از 12 میلیارد تومان هزینه کل پروژه می باشد. لازم می دانم که بگویم  بنیاد ‏خیریه تات فعالیت های متنوع و گسترده ای دارد که این مجموعه تنها بخشی از فعالیتهای ما می باشد. در ‏حوزه های بیماریهای صعب العلاج نیازمندان و... افراد زیادی را تحت پوشش دارد و خدمات رسانی هم می ‏کند و اگر موردی پیش بیاید قطعا حمایت خواهیم نمود. در خصوص این ورزشگاه بگویم که با این نیت انجام ‏شده است که استان مازندران یک جغرافیای پهلوان پروری دارد و به  نوعی این استان پایتخت کشتی جهان ‏می باشد.  بنیاد تات با این نگاه که در آینده قهرمانان و پهلوانان بتوانند از چنین امکاناتی بهره مند گردد اقدام ‏به ساخت این چنین مجموعه ای نموده است.  هر کشوری از جمله وطن عزیز ما نیاز به مکان هایی دارد تا ‏مفاخر ملی آن در این محیط ها پرورش یابند، و این مفاخر فقط در ورزشگاه ها ساخته می گردند.  نظر باینکه ‏برادران انصاری در دو رشته آزاد و فرنگی در دهه های پنجاه و شصت کشتی می گرفتند و خاندان انصاری ‏عمدتا کشتی گیر هستند حمایت ویژه ای هم از کشتی می نمایند. ‎


مجموعه ورزشی شهدای ایزدشهر

نور خبر: آیا بنیاد خیریه تات در سطح شهرستان نور و یا استان مازندران برنامه این چنینی  دیگری نیز دارد؟
نماینده بنیاد خیریه تات: قطعا انجام هر حرکتی نیازمند نیازسنجی و مطالعه است ما هم اکنون در سطح ‏استان مطالعاتی در شرف انجام داریم که بوقت آن از طریق اصحاب رسانه اطلاع رسانی خواهیم نمود. من از ‏منظر یک تحلیگر اقتصادی مژده بزرگتری به مردم شریف استان مازندران بدهم و آن این است که بستر را ‏برای مشارکت سازمان های مردم نهاد و بخش خصوصی  فعالتر از گذشته شده است و بزودی اتفاقات شایسته ‏ای را شاهد خواهید بود‎.‎
 

  • فرشاد طیبی